Welkom bij de club familie

Na het invullen van dit formulier ga ik voor je aan de slag. 
Heb je vragen? Neem dan gerust contact met me op.

Creative Briefing

Om ervoor te zorgen dat geen enkele merkuiting afwijkt van de kern van het merk, werken wij met een creative briefing. Door merkuitingen te ontwikkelen die naadloos aansluiten op je merkstrategie en –identiteit kom je geloofwaardig over en bouw je aan een sterk merk. Niks is vervelender als een miscommunicatie op wisseling van ideeën. Elk persoon is anders en heeft daarom (gelukkig) ook eigen inzichten.

Om misverstanden te voorkomen en duidelijkheid te hebben voor mezelf is het van belang dat er een duidelijk overzicht is om dingen met elkaar af te spreken daar heb ik een oplossing voor gevonden, namelijk een creative briefing. Deze beschrijft de elementen van het merk die de ontwikkelaars nodig hebben. Een soort handleiding dus, maar dan overzichtelijk en op een groot blad. 

Voorbeelden van onderdelen die onder andere worden weergegeven in de creative briefing zijn het kernconcept, de merkpersoonlijkheid, de doelgroep kleuren en eisen aan beeldgebruik. Ik vraag je deze briefing zo compleet mogelijk in te vullen. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact met me op.